sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Ce vrea sa fie o substituta

Anul trecut, din primavara pana-n toamna, adica aproximativ cinci luni...hahaha...din martie, deci cu gandul tot la April, si pana in septembrie ( cand se termina sezonul la produse gonflabile si vine perioada retururilor), s-a intamplat sa ma duc la un interviu pe B-dul Unirii, la o firma importatoare de bagaje. Nu insist, de toate felurile...de la ghiozdane de gradinita pana la ditamai valijoarele. Am lucrat cu oarecare placere pana la un moment dat, cand mi-am dat seama ca eram FRAIERUL. Valizele mele erau luciu de curatenie, cel putin in momentele cat eram eu in magazin ( am lucrat in Metro si in Selgros, ambele din Baneasa si doua saptamani in Carrefour, aceeasi zona), dar D-na Marilena, o doamna de trista amintire, sef-adjunct raion Textile Selgros Baneasa ( "substituta" se numea oficial -"Sefa de raion sau substituta raionului Textile este rugata sa se prezinte in biroul BTL", sunau cel mai adesea anunturile prin statie), ma turna la firma ca stau degeaba. Avea un dinte impotriva mea si o placere perversa sa semneze biletul de calificative care era inmanat fiecarui lucrator extern la intrarea in program. Seful de la firma, desi un pic cam sifonar (vorba unei colege), "n-a pus botul" la o atare daravela, cunoscandu-si partenerii din experientele anterioare ( apropo, in Selgros, nu poti scoate un vant fara sa stie seful, ca sa-l citez pe directorul de vanzari de la firma, sa-i spunem Cristi). In plus aveau ei o pasiune pentru mine, dar una la fel de perversa ca si placerea substitutei. Imi tot spuneau declaratii de dragoste, stiti cum sunt astea, avem nevoie de tine de nu mai putem, dar iti dam cel mai mic salariu din turma. Azi asa, maine asa...Vazand eu mitocania, mi se cam luase de orele lor suplimentare. Adica pen' ce sa stau noua ore..pen' cine? Pen' Cristi de la firma si pen' Marilena din Selgros? Duca-se! Si dus am fost pana in ziua de azi. Am intalnit in aceeasi toamna oameni deosebiti cu care am si niste planuri comune si pe care nu i-as fi intalnit daca ramaneam in patria substitutelor numita Selgros.

Niciun comentariu: