vineri, 25 ianuarie 2008

De ce scriu

Inaine cu cateva zile sa ma hotarasc sa scriu in acest blog, cineva ma intreba: "Bine..bine, dar ce o scrii daca te apuci de el?" N-am fost prea promt in raspunsul meu atunci, dar, mi-am zis, voi gasi eu, nu e necesar sa scriu in fiecare zi. Si pana acum, slava Domnului, nu am avut ce sa-mi reprosez. Scriu in primul rand pentru mine, nu ma intereseaza sa am audiente similare cu ale domnilor Iliescu ori Nastase. Nici n-as putea, in primul rand pentru ca, cucuvea, gainatz, rogojina...nu am avengura amintirilor de la Moscova sau de la Cotroceni ale primului, si nici matusi celebre ca ale celui de-al doilea, mai nimerit totusi la Externe decat actualul ministru, gainatz, PNL, praf in caltabosi. Acesti domni care ne respecta nici cat pisica ceea ce a ingropat, cu toata experienta lor politica castigata impotriva poporului pe care cu dezonoare si scarba il reprezinta in UE, nu sunt un reper pentru mine. Cel putin atata timp cat acest guvern avid de bani, confunda mediul cu rabla si taxa europeana cu manaria gen Remes. Dar cam atat cu analiza politica pentru azi. Cititi-l pe adrian Nastase pe blog. Promit sa pun link-ul data viitoare!

Niciun comentariu: